"Szenvedélyünk minden,
ami a gyógyászatban használatos eszköz!"
06 30 408 80 38
Youtube
Facebook
Letölthető katalógusok / prospektusok
Letölthető ISO 9001


EN
HU
Fehér háttér, fekete beű
Fekete háttér, citromsárga beű
Normál nézet
Normál betűméret
Betűk nagyítása
Betűk kicsinyitése

GYIK


Mi a megrendelés menete?
Rendelését leadhatja e-mailen, faxon, vagy a web shopunkon keresztül is. Kérjük, hogy a leadott rendelés esetén ügyeljen az elérhetőségei pontos megadására (e-mail cím és telefonszám megadása kötelező). Web shopunkon történő rendelés esetén a rendszer nem kér kötelező regisztrációt. A regisztráció a rendelése nyomon követése érdekében szükséges. A kiválasztott termékre kattintva elkezdheti összegyűjteni a megrendelni kívánt termékeket. A menüsorban a 'Kosaram' gombra kattintva tudja megnézni annak tartalmát, melyet szabadon tud módosítani. A termékek összegyűjtése után továbbléphet a pénztárba, ahol lehetősége van számlázási és szállítási cím megadására, illetve elérhetőségek ellenőrzésére és módosítására. Itt tudja kiválasztani a fizetési és szállítási módot is. A vásárlási feltételek elolvasása és elfogadása után kattintson a rendelés küldése gombra vagy lépjen vissza a kosárhoz. A rendelés elküldését követően a rendszerünk automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, melyben a rendelését szükséges megerősíteni. Itt még lehetősége van ellenőrizni, hogy minden adatot helyesen töltött-e ki, vagy a megfelelő terméket választotta-e ki. Kérjük, hogy minden esetben várja meg, amíg kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot. Az ügyfélszolgálatunk elküldi Önnek a pénzügyi rendszerünkben generált visszaigazolást, mely tartalmazza a megrendelés részleteit: a megrendelő adatait, a megrendelt termékek megnevezését, mennyiségét, árát, a megrendelés végösszegét, a logisztikai költség minimum összegét. Amennyiben Ön erre a visszaigazolásra 24 órán belül nem reagál módosítási igénnyel, úgy megrendelését a visszaigazolásban foglaltak szerint véglegesnek tekintjük. Amennyiben a termék nincs raktáron, és Ön a személyes átvételt választotta, úgy a termék beérkezés alkalmával értesíteni fogjuk Önt.

Az Ultragél Hungary 2000 Kft. fenntartja magának a jogot, a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! 

Mikor és hogyan kérhetek egyedi árajánlatot?
Minden kedves partnerünknek személyre szabott árajánlatot készítünk. Egyedi árajánlat kéréséért kattintson az „Egyedi ajánlatot kérek” gombra, vagy keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

 Mennyi időt vesz igénybe a megrendelés feldolgozása?
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik, 8:00-16:30 óráig. Amennyiben Ön a rendelést ezen időponton kívül adja le, úgy az azt követő munkanapon dolgozzuk fel.

Lehet a megrendelést módosítani?
A kiszállítást megelőzően a megrendelését írásos formában tudja módosítani. Ha a megrendelés már átadásra került a futárszolgálat vagy a szállító részére, a módosítás sajnos már nem lehetséges. Minőségi reklamáció, vagy csere esetén, kérem, kérje ügyfélszolgálatunk segítségét.

Milyen szállítási módok közül lehet választani?
Lehetőségük van személyes átvételre, illetve az Önök kényelme érdekében, futárszolgálattal történő kiszállításra. A kiszállítás költsége a vásárlót terheli. A szállítási költség függ a megrendelt termék méretétől és súlyától. Bútorok esetében egyedi szállítási költséget számítunk fel, melyről megrendelés esetén, visszaigazolásunkban tájékoztatjuk Önt.

Hol lehet átvenni a megrendelt terméket?
Személyes átvételre cégünk székhelyén (1023. Budapest, Bécsi út 4.) van lehetősége, nyitvatartási ideje alatt munkaidőben (hétfőtől péntekig 8:00–16:30 között, hivatalos állami ünnepeket leszámítva) vagy csepeli telephelyünkön (1211. Budapest, Tekercselő utca 12.), nyitvatartási időben (8:00-15:00) történhet. Átvételi helyeinken csak készpénzes fizetésre van lehetőség, bankkártyát sajnos nem tudunk elfogadni.

Fizetési módok:
Utánvét: A kiszállított áru teljes összegét a csomag átvételekor, készpénzben fizeti meg a Futárszolgálatnak, mely esetében plusz kezelési költséget számítunk fel (bruttó 500 Ft,-) 
Helyszíni fizetés: A helyszíni átvételnél csak készpénzes fizetés lehetséges.
Előre utalás: Kedves vásárlónk a megrendelt termék(ek) ellenértékét banki átutalással egyenlíti ki, az általunk előre kiállított és elküldött díjbekérő számla alapján . A számla végösszege tartalmazza a termék(ek) vételárát , a szállítási költséget és az ÁFÁ -t . Az utalás közlemény rovatába kérjük, mindig írja be a kapott számla számát. A csomagot csak az átutalt összeg számlánkon történő jóváírását követően tudjuk indítani.

Van költsége a kiszállításnak?
A megrendelés során az alapértelmezett költség kerül feltüntetésre, mely 40 kg-ig bruttó 2.000,-Ft. Amennyiben a csomag súlya nagyobb, mint 40 kg, úgy magasabb költség felszámítását indokolja, az kerül kiszámlázásra.

Mennyi időre tudják vállalni a kiszállítást?
Szállítási határidő a készleten levő termékek esetében az automatikus visszaigazolástól számított 2-4 munkanap, ellenkező esetben 7-30 nap, melynek pontosításáról értesítést küldünk. Amennyiben a megrendelést a fentiek szerinti határidőn belül nem tudjuk teljesíteni, telefonon vagy e-mailen tájékoztatjuk Önt a megváltozott szállítási időpontról.

Van ajánlati kötöttség?
A termék vételára a kiválasztott áru alatt feltüntetett bruttó ár, mely magyar forintban (HUF) értendő. Az ár tartalmazza az általános forgalmi adót (ÁFA), de nem tartalmazza az esetlegesen felmerülő szállítási (logisztikai) költséget. A web shopon megrendelt termékek árának vonatkozásában csak pillanatnyilag készleten levő mennyiség erejéig vállalunk garanciát.

Milyen elállási joga van a vásárlónak?
A távollévők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti a megrendelt terméket. Elállás esetén az Ultragél Kft. a termék vételárát, illetve a felszámolt logisztikai költséget haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül a fogyasztó részére visszatéríti.

Mi a menete az elállási jog gyakorlásának ?
Az elállási jog gyakorlására a fogyasztónak, vagy az általa megjelölt személynek a megrendelt áru átvételétől számított 14 napon belül van joga. Amennyiben élni szeretne elállási jogával, azt kérjük írásban jelezze a megadott elérhetőségeink egyikén (elektronikusan, postai levélben vagy faxon), vagy telefonon a megrendelést feldolgozó munkatársunknak.
A megrendelt terméket kérjük, hogy postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza az Ultragél Kft. székhelyére a számlával, a termék csomagolásával, valamint összes tartozékával együtt, az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a fogyasztót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat az Ultragél Kft-nek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terheli! A termék visszaérkezését követő 14 napon belül az Ultragél Kft. a fogyasztó által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

Szavatosság és jótállás?
Az Ultragél Kft. az általa forgalmazott termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő, illetve a gyártó által biztosított szavatossági és jótállási feltételeket biztosítja, felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak irányadóak.